Weekend - Ona tańczy dla mnie || GITARA

Bicie : ddggdg


Ref : Ja uwielbiam ją, ona tu jest i tańczy dla mnie   C  a  F  G
Bo dobrze to wie, że porwę ją i w sercu schowam na dnie  C  a  F  G   /x2

Moja dziewczyna patrzy często w oczy me i nie ukrywam   C  a  F
-sprawia to przyjemność   G   
Jak ją kocham tylko moje serce wie   C  a
gdy mnie całuje, oddałbym nie jedno   F  G
Jej ramiona ukojeniem dla mnie są   C  a
bo przy niej czuję jak smakuje miłość   F  G
Jej każdą chwilę pragnę ofiarować bo   C  a
jest tego warta, nic się nie zmieniło   F  G
bo ja pragnę jej jej, bo pragnę jej jej, bo...   a

Ref : Ja uwielbiam ją, ona tu jest i tańczy dla mnie   C  a  F  G
Bo dobrze to wie, że porwę ją i w sercu schowam na dnie  C  a  F  G   /x2

Bo ja pragnę jej jej, bo pragnę jej jej, bo...   a 

Ref : Ja uwielbiam ją...   C
 . . .  /x2
Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.