Weekend - Ona tańczy dla mnie || GITARA

Bicie : ddggdg


Ref : Ja uwielbiam ją, ona tu jest i tańczy dla mnie   C  a  F  G
Bo dobrze to wie, że porwę ją i w sercu schowam na dnie  C  a  F  G   /x2

Moja dziewczyna patrzy często w oczy me i nie ukrywam   C  a  F
-sprawia to przyjemność   G   
Jak ją kocham tylko moje serce wie   C  a
gdy mnie całuje, oddałbym nie jedno   F  G
Jej ramiona ukojeniem dla mnie są   C  a
bo przy niej czuję jak smakuje miłość   F  G
Jej każdą chwilę pragnę ofiarować bo   C  a
jest tego warta, nic się nie zmieniło   F  G
bo ja pragnę jej jej, bo pragnę jej jej, bo...   a

Ref : Ja uwielbiam ją, ona tu jest i tańczy dla mnie   C  a  F  G
Bo dobrze to wie, że porwę ją i w sercu schowam na dnie  C  a  F  G   /x2

Bo ja pragnę jej jej, bo pragnę jej jej, bo...   a 

Ref : Ja uwielbiam ją...   C
 . . .  /x2

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dół dół góra góra dół góra;-)

      Usuń
  2. Bardzo fajny blog =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam :) Jutro postaram się zamieścić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. spoko stronka


    Natka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. przydała by się tabulaturka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. postaram się jak najszybciej dodać, niestety nie miałam przez dłuższy czas dostępu do internetu

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę się nie wyśmiewać :) Co to za bicie ddggdg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dół, dół, góra, góra, dół, góra . bardzo fajne bicie:)

      Usuń
  8. dół,dół,góra,góra,dół,góra.

    OdpowiedzUsuń
  9. tabulatura znajduje się na stronie chords.pl :D polecam wszystkim miłośnikom gitary na tej stronie można znaleść wszystko co się chce :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ZLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLE AKORDY

    ma byc aCFG za nie CaFG - Slon Ci na uszko nadepnął :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiście, że CaFG - weź się nie kompromituj.

    OdpowiedzUsuń
  12. koledzy, koledzy!!! jeżeli w tonacji C-dur to akordy są następujące: a C F G
    Wymagajmy troszeczkę od siebie samych!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie umiem zabardzo F dlatego zamiast F można zagrać d bo próbowałam i mi wyszło. :D ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak jest utworek zaczyna sie od molu i tak ma być,a tonacje można sobie dobierać.Ja grając z oryginalnym nagraniem gram h,D,G,A ładnie brzmi i harmonicznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zamiast F gram d bo jest łatwiejsze do 'schwycenia' xD

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.