Dżem - Jak malowany ptak || GITARA

Bicie : ddggdg


Za oknem żywi ludzie   a  C
Inny wymiar, inne życie   D7  F
Czy wiesz, jak ciężko jest   a  C
Walczyć z każdym nowym dniem   D7  F
Każdej nocy modlić się, o   a  C
Bezpieczny, spokojny sen   D7  F
Bez nadziei i bez szans   a  C
Spojrzeć w karty mówiąc pas   D7  F

          
Ref : Czy przyjmiesz mnie mój boże   a  e
Kiedy odejść przyjdzie czas   F  G
Czy podasz mi swą rękę   a  e
A może będziesz się bał   F  G  a  C  D7
Będziesz się bał   F  a  C  D7  F


Za oknem wrzeszczą ludzie   a  C
Szybę stłukł rzucony kamień.   D7  F
Czy wiesz jak czuję się   a  C
Gdy w objęciach trzymam śmierć   D7  F
Gdy wyrok napisany   a  C
W lekarza oczach szklanych   D7  F
Gdy lecę, lecę tak   a  C
Jak ten malowany ptak   D7  F

           
Ref : Czy przyjmiesz mnie mój boże   a  e
 . . . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.