Mannam - Cykady na Cykladach || GITARA

Bicie : ddggdg


Jest bardzo bardzo bardzo cicho   e
Słońce rozpala nagie ciała    D
Morze i niebo ostro lśni   a 
Dobrze mi, ach jak dobrze mi   e  
Jem słodkie słodkie winogrona   e 
Ty śpisz w moich moich ramionach   D 
Morze i niebo ostro lśni   a 
Dobrze mi, ach jak dobrze mi   e

Ref : Cykady na Cykladach   G  C  D  
Cykady na Cykladach   G  C  D  
W nocy gdy gwiazdy spadają   G  C  D   
A dyskoteka gra   G  C  a  D 

Przez bardzo bardzo krótką chwilę   e   
Dokoła widzę rój motyli   D   
Stopy mam takie gorące   a  
Gorące w ustach słońce   e    
Jem słodkie słodkie winogrona   e 
Ty śpisz w moich moich ramionach   D    
Morze i niebo ostro lśni   a 
Dobrze mi, ach jak dobrze mi   e  

       
Ref : Cykady na Cykladach   G  C  D 
 . . .   

2 komentarze:

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.