Łobuzy - Ona czuje we mnie piniądz || GITARA


Bicie : ddg ddg gg gdgdg
        a   F   G

Lepiej brzmi, kiedy zagramy akordy właśnie z poprzeczkami na progach. Ale jak kto woli :)
       a:                  F:                 G:                  
    5   6   7           1   2   3           4   5   6          
e |-o-|---|---|     e |-o-|---|---|     e |-o-|---|---|     
H |-o-|---|---|     H |-o-|---|---|     H |-o-|---|---|    
G |-o-|---|---|     G |---|-o-|---|     G |---|-o-|---|     
D |---|---|-o-|     D |---|---|-o-|     D |---|---|-o-|     
A |---|---|-o-|     A |---|---|-o-|     A |---|---|-o-|    
E |-o-|---|---|     E |-o-|---|---|     E |-o-|---|---|    

W całej piosence powtarza się tylko ten styl : a F G Ref : Ona czuje we mnie piniądz   a  F  G
Wystroiła się jak Beyonce.

Wsiadam w betę, daję dyla   a  F  G
Mam na piersi krokodyla
Na mej ręce, rołli błyszczy
Każda laska dziś zapiszczy
Do klubu wchodzę bez kolejki
Bramkarzom płacę, cześć i dzięki!
Przyjmuje pozę, parkiet skanuję,
a tam mnie już ktoś obserwuje.

Ref : Ona czuje we mnie piniądz   a  F  G
Wystroiła się jak Beyonce.
Patrzy na mnie drinka pijąc,
Bo wyczuła we mnie piniądz.

Szepnęła do mnie, jestem Agnes,   a  F  G
Forsa działa na nią jak magnes
Stawiam jej szota, ona go pije,
Kopalnie złota dziś odkryje
Na parkiet wbijamy na pełnym lansie,
Do góry skakamy, to podoba nam się
W jej oczach już widzę dwa złote lampiony,
Wyczuła już we mnie grube miliony.

Ref : Ona czuje we mnie piniądz   a  F  G
 . . .   /x4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.