Ich Troje - A wszystko to... bo Ciebie kocham || GITARA

Bicie : ddggdg
   
    C                      a
Czy wiesz malutka może jak ciebie mi brak?
    d                     G
Czy czujesz to co ja, gdy jestem sam?
       C                a  
Jestem opętany jak w niewoli pies.
    d         G
Kto jest temu winien, wiesz? 

a             F
Nie ma takich prostych słów, 
     G                E
co oddadzą to co boli mnie... 
           a              F
Przeczucie mam, że jednak spyta ktoś: 
        G                     E
"Czy ta bajka się nie kończy źle"? 


   C              a
To tylko zazdrość zżera mnie,
       d                       G
Zawsze wtedy kiedy obok ciebie nie ma mnie .
    C                         a
Raz jestem doktor Jekyll, raz Mr. Hyde 
d                          G
Transformacja trwa - nie zatrzymam jej! 

C               a

Oko w oko stań. Co za twarz! 
   d                 G
No powiedz ... Boisz się...
   C          a
Za późno już, zwalam stąd.
       d                    G
Będzie lepiej jak zapomnisz mnie!



                 C E           a     G
Ref : A wszystko to, bo ciebie kocham!
           C                      G
I nie wiem jak bez Ciebie mógłbym żyć.
       C         E         a      G
Chodź! pokażę ci czym moja miłość jest.
    C        G    C       G
Dla ciebie zabije się!

C                          a                                      
Zdarza mi się być na haju, wiesz jak jest.
d                           G
Dziwne wizje wchodzą, nie pożądasz mnie... 
C                         a
Pragniesz kogoś bardziej, żegnaj więc.
d                               G
Nie chcesz nic tłumaczyć, no to odwal się!

C              a
Ochoty nie mam słuchać i stać,
d                     G
Na milczenie nie stać mnie.
C                    a
Przechodzi nas oboje zimny dreszcz;
d                            G  
Czy ta bajka się nie skończy źle? 

                 C E           a     G
Ref : A wszystko to, bo ciebie kocham!
 . . .     x2

C               a
Oko w oko stań. Co za twarz! 
   d                 G
No powiedz ... Boisz się...
   C          a
Za późno już, zwalam stąd.
       d                    G
Będzie lepiej jak zapomnisz mnie!


                 C E           a     G
Ref : A wszystko to, bo ciebie kocham!
 . . .    x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.