Czerwone Gitary - Nikt na świcie nie wie || GITARA



Bicie : ddggdg


      H7
   1   2   3   4      
E|---|-O-|---|---|  
H|---|---|---|---|   
G|---|-O-|---|---|  
D|-O-|---|---|---|   
A|---|-O-|---|---| 
E|---|---|---|---| 

A                                    
Wszyscy wiedzą, że jesteś jedną z Ew,
                      E7
tych najmilszych i na medal.
A                 D7 
Ale kto by zgadł, kto by na to wpadł,
E7                  A   A7
na mych uczuć tajny ślad.

      d               a 
Ref : Nikt na świecie nie wie,
d               a
że się kocham w Ewie,
d               a        E7
Nikt na świecie nie wie, nikt!
d             a
Tego nikt nie zgadnie, 
d              a
co mam w sercu na dnie,
H7           E7     a
Tylko ja mój sekret znam!

A                 
Ale właśnie dziś, przyszło mi na myśl,
                        E7
że ktoś chce mnie zdemaskować.
A                 D7
Bo już skoro świt Jurcio grał jak z płyt,
E7                 A   A7
tej piosenki tajny rytm!

      d      a | d | a | d | a | E7 | E7 | 
Ref : La la la ...
d             a
Tego nikt nie zgadnie
d              a
co mam w sercu na dnie,
H7            E7    a
Tylko ja mój sekret znam!


Teraz ze mną wtór, mych przyjaciół chór
śpiewa głośno cały refren.
Który na to wpadł, który odkrył ślad,
w tajemnicę mą się wkradł?

      d              a
Ref : Nikt na świcie nie wie,

 . . . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.