Bolter - Daj mi tę noc || GITARA

Bicie : ddggdg

        a            E

Nie mów nic - zabawa trwa,
          E7           a
Świat się kręci a my z nim
a            E
Zdarta płyta gra 
     E7          a
Zapomniany dawno hit

      a         E
Raf : Daj mi tę noc,
E7       a
Tę jedną noc!
a         E
Daj mi tę noc,
E7       a
Tę jedną noc!

a                        E
W ciepłych domach troski śpią
    E7           a
Utrudzone szarym dniem,
a                  E
A tu w dłoni druga dłoń
     E7      a
I nadzieja w szkle

      a         E
Ref : Daj mi tę noc,
 . . .

a                   E
Tak niewiele trzeba nam,
     E7           a
Żeby bawić się do łez
a             E
Kolorowe oczy ścian,
      E7        a
Reflektorów deszcz
a                  E
Zapomnijmy jeszcze raz
       E7          a
O tym, że nam było źle
a                        E
Na to przecież przyjdzie czas,
      E7      a
Kiedy wstanie dzień

      a         E
Raf : Daj mi tę noc,
 . . .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.