Strachy na Lachy - Twoją oczy lubią mnie || GITARA


Bicie : dddd gggdgdg
        g    d

g:                 c:                 d(ewentualnie):
    3   4   5          3   4   5           5  6   7
e |-o-|---|---|    e |-o-|---|---|    e |-o-|---|---|
H |-o-|---|---|    H |-o-|-o-|---|    H |-o-|-o-|---|
G |-o-|---|---|    G |-o-|---|-o-|    G |-o-|---|-o-|
D |-o-|---|-o-|    D |-o-|---|-o-|    D |-o-|---|-o-|
A |-o-|---|-o-|    A |-o-|---|---|    A |-o-|---|---|
E |-o-|---|---|    E |-o-|---|---|    E |-o-|---|---|

SOLO :
e|--------------------------------------------------------------------------------------------|
H|--------------------------------------------------------------------------------------------|
G|0--2-3-2-0--------------0--2-3-2-0--------5-3-2-0--2-3-2-0--------------0--2-3-2-0--5-7-9-10|
D|-----------3-0--0-3-0-3------------3-0--0------------------3-0--0-3-0-3---------------------|
A|------------------------------------------------------------------------------------3-5-7-8-|
E|--------------------------------------------------------------------------------------------|

Twój niewyraźny głos   g  d
Muska się po pięciolinii   F  g
Śmiejesz mi się w nos   g  d
Chcesz mnie obcyganić   F  g
Czujesz łatwy łup   g  d
Jesteś wszak sprytnym złodziejem   F  g
Nie rzucasz słów na wiatr   g  d
Dobrze wiesz, że już wieje   F  g

Ref : Twoje oczy lubią mnie i to mnie zgubi   g  g  c  F   /x4

Ty nie naciągasz strun   g  d
Ty nie walisz w bęben   F  g
Każda jednoznaczność   g  d
Według ciebie jest błędem   F  g
Bojkotujesz konkret   g  d
Wystarczy ci jedynie zarys   F  g
Cóż mi możesz dać?   g  d
Wiśnie, piołun i curry...   F  g

Ref : Twoje oczy lubią mnie i to mnie zgubi   g  g  c  F   /x4

SOLO

Lekko ściszasz głos   g  d
Lekko poprawiasz grzywkę   F  g
"A co ukryłeś tam?"   g  d
Tam mam zaszytą wszywkę   F  g
Tam schowaną mam   g  d
Pamiątkę po innej dziewczynie   F  g
Gram w to jeszcze raz   g  d
Zagram z tobą i zginę   F  g

Ref : Twoje oczy lubią mnie i to mnie zgubi   g  g  c  F   /x8  

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna i rytmiczna piosenka. Gitara to niezwykle popularny instrument, który w dużej mierze zrewolucjonizował muzykę i nie ma w tym stwierdzeniu cienia przesady. Tymczasem lekcje gry na gitarze w Krakowie http://smszymanowski.pl/nauka-gry-na-gitarze/ to doskonała propozycja dla tych, którzy kochają muzykę i chcą rozwijać talent.

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.